gmzzknn Arkadaşlar sadece sol göğsümle emziriyorum. Sağdan Damla damla 5 cc anca süt geliyor. Sebebini bilen var mı başına gelen? Oradan emzirmek istediğimde süt gelmiyor diye ağlıyor. Doktora gitsem bi çözüm bulunur mu
Minigiimm_ gmzzknn benimde aynı damla geliyor 4 aylık olucak doğdugundan beri öyle sağım yapıyorum yine gelmiyor emzirme danışmanına gönderdi gittim bir süre bekledim bulamayınca döndüm n