Kizlar merhaba benim 7,5 aylik olmak uzere olan bir bebisim var haliyle calismiyorum ama calismak durumundayim yani bu ekonomide baska turlu bir sey sahibi olunmuyor cok sukur ben calismasam da esim evi gecindiriyor karnimiz doyuyor kiramız odeniyor gibi ama eksta bir ihtiyac olsun mesela alamiyoriz gecen davlumbazim bozuldu e evde gerekli bir sey alamiyoruz ona butce yok mesela cunku tek maasliyiz son zamanlarda calismaya baslamayi dusunmeye basladim ama bi yandanda vicdan yapiyorum siz bu sureci nasil yonettiniz artilari ve eksileri nasil oldu?