Arkadaşlar bebeğim 5 aylık ve son 2 aydır ciğerine su ve süt kaçtı, ilki bebeğim 3 aylıkken burnunu şırınga ile yıkarken oldu, bebeğim yarım nefesti acile götürdük. İkincisinde babası serum fizyolojik damlatırken oldu, onda da acillik olduk. Son olarak bebeğim gripti, ememiyordu. Biberon ile süt verirken oldu, bu 3.bebeğimiz , ilk defa bu bebeğimde oldu bu tarz şeyler. Sütümü emerken bile genzine kaçıyor, sırtından hissediyorum. Başına gelen var mı? Neden bu kadar sıklıkla olur? Artık kafayı yemek üzereyim. Bebeğim 5 aylık ve 3.antibiyotiğe başladık ciğere birşey kalmasından önlem amaçlı. Böyle bir şey yaşayıp, duyan , çözümü olan varmı? Yarın doktora gideceğiz, sonrasında fakülteye götürmeyi düşünüyorum. Biz gittiğimizde satürasyonuna bakıyorlar ilk gittigimzde 94 oluyor. Hatta ciğere birşey kaçıp aspire olduğunda ağzından köpük geliyor.