Bebeğim hep normal kiloluydu ama ek gıdaya geçince bi zayıfladı kilo almaz oldu. Her istediğinde emziriyorum ve listelerdeki gibi buharda haşlayıp tadım yapıyoruz. Her kucağına alan zayıflamış diyor moralim çok bozuluyor. Eşim hastalanmadıkça doktora gitmeye söylendiği için rutin kontrole hiç gitmedik. 6,5 aylık bebeği olanlar sizde durumlar nasıl? Neyi yanlış yapıyorum?