Lugesyaa herkesin erkeni geçi kendi psikolojisine sağlığına bağlıdır ama kendi görüşüm çok erken olduğu yönünde. Birinci çocuk daha kendini kurtarmadan ikinciyle ilgilenmek çok zor. Yenidoğanlar resmen anneye yapışık yaşıyor birkaç ay. Diğer çocuğun ise çok ilgi istediği tam hareketli zamanları olcak. O yüzdwn doğurmayı seçecekseniz eğer çevrenizdekilerden yardım istemekten çekinmeyin. Anne, kardeş vs en azından yenidoğan dönemi sonlanana kadar yardımcı olmalı