NurR BalYapanSinek merhaba yorumları okudum İnternet sitesinden alan herkes çok memnun ikinci alımda da yüzde 50 indirim varmış bende Bi denemek istiyorum acaba sütyen süngerli mi birde normal beden de mi alınmalı yoksa Bi beden büyük veya küçük mü nasıl almıştınz siz
Ayseduman hunilimomm düzelme ihtimali var mı acep yaa 😂😂biri erik gibi diğeri elma gibi çok fark var aralarında
Balliturta kubraF ben suwen miranda kullanıyorum yıllardır çok memnunun normalde tek sütyen 120 lira ama genelde indirime ya da kampayaya giriyor tanesi 60 liraya geliyor bence denemelisniz memnun kalmayan yok
Neset kubraF valla aynı sorunu bende yaşıyorum. Pazardan aldığım penye telsiz sütyeni evde takıyorum. Dışarı çıkarken mecbur pentiden aldığım vardı onu takıyorum ama hiç rahat değil. Bide söylemesi ayıp göğüs aram hep pişik oluyo deli olcam artık
CananK kubraF canım benim de göğüslerim büyük bir de çocuk emzirince inadına büyüdü. Hep kom dan ya da magıc form dan alırım magıc form daha bi kadınsı ben bu 2 markadan asla vazgeçmem gerçekten olduğundan küçük gösteriyor.
Kelebek88 kubraF aynenn benmde goguslerim buyuk.sinir oluyrm.belden hersey guzl oturuyor goguslere gelince dugmeler patlar sekilde.deli oluyorum..bende bulamiyorum.benm yerime acmissin.ne yapmaya karar verirsen bana da soyle 😍😉
Gokcemmm kubraF şurda bende bekleyeyim aynı sorunları yaşıyoruz 🤔 95 le 100 arası o kadar fark var ki şu civilde e bebekte satılan markalarda yani 95 küçük 100 de rahatsız edici duruyor büyük gibi hem uygun hem kolay kullanımlı nerden bulunabilir 😣