figfig dişsiz bebek yokturki merak etmeyin cikacak gerisi de insallah. Benim kizimin bir yasinda agzinda tek dis vardi sonra yasini gectikten sonra az az cikmaya basladi bir disi bir aya cikariyordu simdi 27 aylık agzi doldu😁böyle. Cocuktan cocuga fark var saglikli olsun yeter . Birde d vitamini kalsi kullanıyorduk biz buyuk kızım dişlerini cok geć cıkariyordu 2 aya 1 aya bir tane. Kucugum ise yasina girmeden agzinda 5 tane disi vardı ola biliyor böyle sıkmayın canınızı