Merhaba kızlar benim 53 günlük ikiz kızlarım var normalde sadece emziriyordum pazartesi günü kızlarımdan biri göğüs ucu yaralarımdan çektiği kanı kustu ve biz apar topar hastaneye gittik orda iyi olduğunu ilk eve gittiğim 12 saat emizmememi söylediler bende mama başlamak zorunda kaldım artık sağım yapıp vermem gerekiyor ki öyle de yapıyorum ama ben mamanın nasıl kullanıldığını bilmiyorum yani ne zaman vermem gerekiyor ne zaman verememem gerekiyor önce süt verip sonra mı mama vermem gerekiyor günde iki defa veriyorum o da geceleri birinin tavsiyesi üzerine gece iki defa veriyorum 120 cc içiyorlar sizce doğru mu yapıyorum