Benoyleuygungordum__ Yok mu kestirip memnun kaldığınız bir yer annelerrr 🫶🏼 Postu 2. Defa açıyorum başlığına kaynanamı dövdüm mü yazmam gerekiyor acaba 😂
Benoyleuygungordum__ Arife-57 Teşekkür ederim cevabınız için birde berber onerısı olsa Ankara içi tadından yenmez 😂