nur_eayni_h Kızlar kızım 4,5 aylık çok şükür sütüm çok iyiydi şimdiye kadar sadece emzirdim ama dün akşama kadar iyiydi. bir anda sütüm azaldı çok az gelmeye başladı neden olabilir? Dün sabahtan akşama kadar ne su ne yemek yemedim ve yorgundum o yüzden olabilir mi? Bana bişey söyleyin nolur:(( ne yapabilirim?
Annevebebisi nur_eayni_h sakin ol güzel anne. Gün içindeki beslenmen sütünü tabi ki çok etkiliyor. Ve psikolojik de biraz. Sen sakinleş, bol bol su iç, güzel beslen, mümkünse bulgur ye, süt yapan çaylardan iç, en önemlisi sütüm azaldı diye üzerinde düşünme :)
GirayinAslisi nur_eayni_h beslenememekten ve yorgunluktandir buyuk ihtimal canim oncelikle stres yapma azalmaz sutun merak etme sen guzelce beslen bolca suyunu ic uykunu almaya calis yine cogalir zaten coktu diyosun kendine azaldi diye soyleme yine artar sütüm cok diye telkin ver 😊
nazanay nur_eayni_h Ben gun icinde az su icince fark ediyor hemen. Bir de, yumurtlama ve regl donemlerimde ciddi azalma oluyor. Hatta 2 aydir, bu donemlerde tek memedeki sut daha fazla azaliyor. Panikten hastane tipi pompa kiraladim gecen ay ama cok da bir etkisi olmadi. Su an yine reglim yaklasiyor ve yine sag taraftaki sut uretimi cok azalmis durumda. Regl bitince duzeliyor ama.
nur_eayni_h Annevebebisi çok teşekkür ederim bir de çalışmaya başladım 2,5 saat gidip geliyorum ama kızımı bırakmayı da stres yapıyorum o da etkiliyor galiba😕
nur_eayni_h zeyno4646 ben sağmıyorum canım emziriyorum ama göğüslerimin şişliğinden ve kızım emerkenki halinden anlıyorum . Terbiye meselesi değil çünkü bir gün bile sürmedi bu hale gelişi:(
zeyno4646 nur_eayni_h anlıyorum evet bol su içmek ve sütü günde 2 kez falan sağmak lazım sanırım artması için
nur_eayni_h nazanay yok canım ben doğumdan sonra daha regl bile olmadım ama bir anda noldu onu da anlamadım. İnşaAllah eski haline geleceğine inanıyorum 🤲🏻🌸