merhaba kızlar,
oğlum şuan 21 aylık,
kreşe yazdırdım, 25 aylıkken kreşe başlayacak, daha henüz konuşması yok yani var 40-50 kelime, 2-3 cümle var. işte anne gel, anne aç (ışığı aç), anne al, anne ver, baba gel, baba geldim tarzında. Ama ilerisi yok daha çok gelişmesi için ne yapmam gerek bu süreçte, kendi ifade etmesini istiyorum. ver güvenilir yere gidecek, içim rahat fakat tam olarak takdir edersiniz ki annelerin endişeleri bitmez, orada zorbalanmasından falan çok endişeliyim. Bu konuda neler yapmam lazım? Her sabah kitap okuyoruz, her sabah nesnelere çalışıyoruz, ona kısa kısa cümleler öğretmeye çalışıyorum ama benim çocuk öyle inatçı ki, ne dediğimi tekrar eder ne bir şey. sadece beynine kaydediyor bi anda bi söylüyo biz şok aaa öğrenmiş demek diyoruz. Biraz geç konuşacak farkındayım. Belki kreşten sonra her şey değişecek şakır şakır konuşacak ama yine de biraz önden bişiler yapayım diyorum oyun gruplarına gittik 2 ay sonra kreşe nasılsa gidecek çocuk şimdiden sıkılmasın çok dedim. İşte sadece oyun alanlarına götüreyim sosyalleşsin falan tarzı dedim.