Bebeğim 6 aylık hem meme hem mama ile besleniyor. İşe başladım bir haftadır ama son 10 gündür bana aşırı düşkün. Geceleri saat başı çığlık atarak uyanıyor ve sadece memede sakinleşiyor. Babasında dahi durmuyor geceleri. Artık memede uyumayı alışkanlık haline getirdi sanırım bu süreçte. Sebebini ve vazgeçmesi için neler yapabileceğimi bilen tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz lütfen