Anneler 2 buçuk ay önce sezeryanla doğum yaptım 40 çıkınca hemen regl oldum zaten ikimci doğumum ilkindede hemen regl olmuştum şimdi bu doğumunun 2.reglisinii oldum bugün 3.gun Olacak ama çok yoğun kanamam var normaldede bir iki gün yoğun olurdu ama bu sefer çok kanamam var yani kaç tane gece boy pedi affedersiniz dolu dolu alıyorum korkmaya başladım sizce normal mi beklenen adet tarihimde regli oldum ama aşırı bir kanamam var