Annemler de 4 saat kesintisiz uyudu. Dışarı çıktık araba da kesintisiz uyudu. Hatta kucakta bile uyudu.
Dışarda yüksek ses müzik cığırtılar bağırtılar uyudu
Annemin ev biraz soğuktu yine uyudu
Komsunun ev sıcak yine uyudu
4 ay 15 günlük.
Evde gece 1 e kadar uyumuyor sabaha kadar da 6 defa uyanıyor
Gündüz evde imkanı yok uyuyamıyorum. Sadece 10 dk
Ne var evde anlamadım. Kötü bir elektirik mi alıyor
Temizliyorum havalandırıyorum konfor desen gıcır
Galiba dua ederken evimizi içine katmadım. Bebeğim her yerde uyuma potansiyeli olsun demiştim.