yaraliceylanim nyhn ya bende kanal tedavisi oldım ama bana geri gel demedilee yaptı bitti size niye öyle oldu ki ya da bana niye bir kere de
Boncuk-anne yaraliceylanim dişin durumuna göre tek seferde yapılabiliyormuş genelde 2 kere çağırıyorlar bazen 3 olabiliyormuş. Dişe ve dişçi kararı sanırım
nyhn yaraliceylanim belki sizin dişlerinizde sinirleri alma ve dolguyoa kapama işi o an bitmiştir bana doktor öyle bir açıklama yapmıştı bazı insanlarda o dişteki sinir bitmeye yakın oluyormuş geldiklerinde hemen halledip bitiyormuş benimkijde böyle olmadığını söylemişti
nyhn Huma_kus34 bana tek iğne yaptı uyuşma öyle beklediğim gibi olmadı bide sigara içen bir insanım mutlaka 2 iğne yapılır dedim 2 iğne yaptı öyle uyuşma oldu yoksa tek iğneyle mümkün değildi ayy her anı bir sıkıntı ya
yaraliceylanim nyhn bana bişey demesi kapıda bebğim bekliyodu biter bitmez koşarak çıktım hiç aklıma gelmedi. Evet aslında o dişim yollar önce kanal tedavisi istedi dolgu ile süreyi uzatalım dediler uzun bi süre sonra kanal zaten doktor şey dedi çok kötü umarım kanal işe yarar yaramazsa mecbur çekilecek
nyhn yaraliceylanim ya zaten kanal tedavisi son çare yani bitmiş dişi çektirmemek adına yapılan bir işlemmiş yani artık ne kadar tutar bilemem ama gittiği yere kadar yapıcak bişey yok artık
nyhn yaraliceylanim ben çok pişmanım açıkçası dişlerime iyi bakmadığım için doktor sadece fırçalamak yeterli değil diş ipi kullanmak çok önemli dedi öğreneyim de onuda kullanıcam düzenli
nyhn Huma_kus34 ilk gün kadar acı ağrı olmadı çok şükür bugün de iğneler soktu ilaç falan koydu yine birşeyler yaptı cuma günü gel dişin birinin tedavisi tamamlanacak dedi diğer dişim için sanırım birdaha gidicem benim 2-3 seans daha isim var gibi görünüyor
snmkrcl Kızlar perşembe günü dişçi randevum var büyük ihtimalle kanal tedavisi olacakmışım, şu yazdıklarınızı okuyunca ayaklarım geri geri gitmeye başladı valla gerildim 😪
nyhn snmkrcl yok kız korkma bende çok korkmuştum ilk gün illaki bir ağrı acı oluyor ama o ilk diş ağrısı gibi değil sadece o bölgeyle uğraşıldığı için öyle bir ağrı oluyor ben sana ağrı kesici tavsiye edeyim onu yazdır al özel değil sanırım benim ağrımı şıp diye geçirmişti çocuğu uyutup bakayım yazarım sana
nyhn snmkrcl dexpadu 50 mg ağrı kesici bunu al mutlaka benim işlem yapılan ilk gün ağrımı şıp diye kesmişti