Kızımın su biberonunu bir süredir hiç yıkamadim ama sürekli içindeki suyu yeniliyordum geçen rengi sarı geldi dedim bayadir bunu yıkamadim bir temizleyim elimi içine degdirdigimde şok içindeydim resmen içi sabun gibiydi yosunlanmıstı pis bir insan değilim lütfen linçlenmeyeyim ilk defa böyle birşey yaşadım ve dalginligimdan kaynaklandi sanırım herneyse sonuç olarak kızım iki gündür ishal ve ben bugün acaba o su yüzünden mi böyle oldu diye düşünmeden edemiyorum evde probiyotik var verdim kızıma ama hala fayda etmedi sizce doktora gitmeli miyim yoksa sadece normal bir ishal midir