ezgiii12490 Kizlar 8 aylık bebegim goguslerim pek şiş değil ilk baştaki gibi col bilmiş gorumcem süt yok mu sende niye şiş degil göğüslerin dedi ama bebegim emiyor.olmasa ağlar heralde emziren anneler gogusleriniz çok mu şiş
buseviim ezgiii12490 alakası yok göğüsler bı zaman sonra terbiye olup bebeğin ihtiyacına göre süt üretimi yapıyor. Bu yüzden önceye nazaran göğüsler sis olmuyor. Bebeğiniz memede aglamayip emmeye devam ediyorsa ona yetiyor demektir. Kimseye aldırış etmeyin çok bilmiş gorumcenizede selamlar 😅