melike_cinar 1.5 aylik bebeğim reflü oldu çok sık kusuyo sürekli hıçkırık karnında gurultu kustugunu geri yutuyo. Tedavi olarak ne uygulamam gerekiyor bilmiyorum bilenler yardımcı olabilirler mi
gencmom_ melike_cinar reflü yatağı almanı öneririm Doktor tavsiyesiyle ilaç kullandık ekstra doktor kalp muanesi de istemişti
zarifhanim melike_cinar ☘️Reflü yatağı veya ince yastıkla yatırmalısınız. Yani başının gövdeden biraz yüksek durması gerekiyor yemek borusu kısa olduğundan. ☘️Emzirirken kafası dik duracak şekilde emzirmelisiniz. ☘️Her emzirme sonrası gazını alıyorsunuzdur. ☘️Emzirdikten hemen sonra yatar pozisyona getirmemelisiniz. ☘️Az az ama sık sık emzirmelisiniz.
tgccgrr Reflüye bende bir çare bulamadım üç aylık oldu her gün on kere üst değişirim doktorumuz zamanla gerileyerek düzelecek dedi kendileri gibi mideleri de çok miniminnak
atakussannesi 656865 benim bebeğim de 48 günlük reflüsü var doktoe gastrotuss diye bir şurup verdi günde 3 kere 1 çay kaşığı kullan dedi ama sanırım azar azar verip daha çok kullancam bebeğim resmen rahatlıyor alır almaz