Kızlar 7 aylık kızımın üstten 3 dişi aynı anda çıkıyor. Zaten 5.5 ayda alt ikiside çıktı bu kadar zorlanmamıştı. Her yolu denedim karanfil tedagil dün sabah 4 te uyudu. Bugün hala ayaktayız. Gündüz uykusuda gece uykusuda yok ne yapıcam bilmiyorum çok ağlıyordu calpol verdim o bile etki etmedi. Uçları çizik çizik olmuş dişlerin ama daha patlamamış. Kaç gün sürüyor. Alt dişler böyle zorlamamıştı üstleri daha mı ağır oluyor artık uyku, bir bardak çay içmek hak getire 7 aydır ilk defa bu kadar zorlandım 😞