Herkese merhaba benim bir sorum olacak bebeğim tam 16 aylık şuan ilk ek gıda, dönemin de tadımlarda, falan birşeyleri yerdi sonra ne oldu bilmiyorum 7 aydan, sonra falan, galiba ne bir oyuncak dahi yiyecek birşeyi geçtim hiçbirşey ağzına Sürmemeye başladı gerçekten tadını bile merak etmiyor birşeyi eline veriyorum şimdi bile yere atıyor sadece, agzına almak hiç gelmiyor aklına dişleride baya çıktı hiç yemiyor sıvı, püre, ezilmiş şeyler sadece oda zorla gerçekten çok üzülüyorum böyle birşeyi benim gibi yaşayan var mı çok zar zor yediriyorum inanın şu çevredeki akıl veren beni yargılayan fikirlerden de çok yoruldum ben istemez miyim yemesini bebeğimin o yese ben doyuyorum neyse.başına böyle birşey gelen varsa beklemedeyim… 🙋♀️