Oğlum ve kızım ikiside 9 aylıkken yürüdü. Çevreden aaaa daha yürümüyor mu diye bir sürü tepki aldım. Bu sürede bile. Lütfenn kimseye takılmayın. Her çocuk için zaman farklıdır. Ve o yaş bir daha gelmiyor. O yüzden bebeklerimizin her ayını soya doya yaşayın. Oğlum 14 yaşında kızım 2 yaşında.