Kızlar ben hamile miyim acaba:( adetim 6 gün geciktiğinde predictor erken gebelik testi yaptım negatifti. Şimdi 10 gün oldu hala adet olmadım. Baya sağlam belirtiler var. Ve sanki alt karnımda bir şeyler oluyor. Sürekli olur olmadık ağlıyorum göğüslerime dokunamıyorum çok acıyor. Bir de sürekli akıntısı olan biriyim akıntım bir anda kesildi. Hiçbir şey görmüyorum. İlk gebeliğimde böyleydim. Ama emin olamıyorum. 17 aylık çocuğum ona acıyorum çok dikkat ediyorduk gerçekten bir kaza olmuş olabilir mi