Prenses21 normalmiş fazla geçen östrojen hormonu sebebiyle oluyormuş. Benım kızımda da adet kanı gıbı kan görürdüm günde bir kez çok çok az miktarda.doğum doktoruma sormuştum sebebini bu sekılde açıklamıştı. İlk 3 5 hatta 1 hafta kadar kız bebeklerde görülmesi normalmiş bu akıntının kızımda 3 gün oldu sonra geçti