Kızlar psikologa gidiyorum ve bana iyi gelecek stresimi azaltacak uğraşlar bulmamı söyledi ben de zaten bebeğim olmadan önce amigurumi ördüğüm için Instagram sayfamı yeniledim oyuncak yerine şuan rövanşta olan toka ve anahtarlıklar yapmaya başladım.
Hatta o kadar emindim ki , kendimin güzel ördüğünü düşünüp bir sürü toka ve anahtarlık aparatı getirttim kendime …Fakat 1 tane bile satamadım arkadaşlarımın tepkisi bana da mı parayla oluyor😆
Şimdi sizden tavsiye olarak şunu istiyorum görüyorum ki yurtdışına toplu satış yapan çok fazla arkadaş var bende bir kere bile olsa bunu başarmak istiyorum yaptım bende demek istiyorum ama onlara sorduğum da bana cevap vermiyorlar.
Sizce ben ne yapabilirim? Ne yapmam gerekir de yurt dışına veya Türkiye’ye birazcık da olsa toplu ürün versem mesela 50-100 tane toka veya anahtarlık gibi…
Tavsiyelerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler