Elfgrn biz 4 aylıkken başladık kullanmaya bana da arkadaşım önerdi adada yaşıyorum eczaneden sipariş veriyorum aspiratör ucunu 12 tanesi 200 lira yahu al al bazen kalmiyo elimde çocuk o gece uyuyamiyo dedim başlarım böyle ise ya arkadaşta al kolaylık olur dedi bı aldım Allah’ım dedim çocuğun ne çok tikaliymis burnu şükür dedim tak makineyi fişe 2 saniyede tertemiz mis gibi