alice123 Selamlar herkese bi fenomende görmüştüm oğluna notlar yazıyor ay ay hatıra olacağını düşünerek bende defter aldım başlıycam ilk bebek heyecanları 🤪 hamileliktede tutmuştum günlük aranızda yapan var mı güzel ya ilerde beraber okuyup duygusallaşmak 🥹
Pasamm14 alice123 ilk oğlum doğduğunda hatıra kitabı almıştım her ay içine fotoraf yapıştırıp not yazılıyor 4 yaşına kadar hepsini yaptım şimdi ikinci oğlum içinfe aynısını yapıyorum büyük oğlum şu an açıp kitabına kendi fotoğraflarına bakıyor
masterchefiniz alice123 ilk kızıma iş yerinde hergün bir sayfa günlük yazıyordum şu an okuyamıyorum duygulanıyorum saklıyorum
kayata Normalde günlük tutan biriyim ama bebekten sonra defterin kapağını bile açamıyorum:) ama keşke vaktim ve enerjim olsa bugünleri unutmamak lazım
alice123 kayata kesinlikle öyle zaman su gibi akıp geçiyor bi fırsat bulup yazmak belki bize de iyi gelir 🤷🏼♀️
esengulyldrm Tutuyprum ancak her ay dönümünde yazabiliyorum daha cok detaylı yazmak isterdim ama olmuyor unutuyorum akşam yine de dönüp yazdıklarıma bakınva iyiki yazmışım diyorum kesinlikle tutulmalı ilk adımı ilk dişi ilk yaş günü vs unutmamak için iyi oluyor
alice123 esengulyldrm bende ay ay yazmayı düşünüyorum aslında belki önemli zamanlarda da yazılabilir tabi
Ccyyln alice123 ben günlük tutmuyorum ama ona Instagram hesabı açıp her şeyi gizledim. Oraya her ay için fotoğrafını verç videosunu atıyorum. İlerde ona hatıra kalsın istiyorım
uykusuzanne__ alice123 ilk hamileyken yazıyordum 9 ay yazdım şimdi yazmayı bıraktım zamanım olmuyor diye