berfin_26 Kızlar bebeğim 3 gün sonra 4 aylık oluyor ama nasıl yatiricam bilmiyorum.Sirt üstü yatınca kafasıni tam yapıyor kusarsa bogulursa diye korkuyorum.Yan yatarsa bu sefer dönerse düşer diye korkuyorum bı türlü nasıl yatiricagimi çözemedim.
Prenses_annesi22 berfin_26 sırt üstü yatyo bas yana doğru bazen donmk ıstyo yan donderyorm rahtsz olursa kndı sırt ustu donyo zafen
bebeklerrr berfin_26 sırt üstü Sırtına ve önüne battaniye ve ya havlu rulo gibi katlayı destek yapın . Dönemez o zaman .Başını yan çevirin. Tam yan yatırmaya bilirsiniz başı yan bırakın arkaya hafif destek koyun yeterli oluyor . 4. Ay için artık çok kusmadan korkmanıza gerek yok kendini koruyabilir artık ama kafa şekli için başını çevirmekte fayda var .
Menessasmom berfin_26 artık dönmeye başlama dönemleri ben hep yan yatırdım dönüp düşmesin vs diyede arkasına ve önüne yastık veya battaniye gibi bisey katşayıp koyuyodum
berfin_26 bebeklerrr sizin dediğiniz gibi yaptım dün gece ama bı bakiyodum gece sırt üstü kafası tavana bakiyo.Bide benim kızım bu sıralar çok kusuyo reflüsü çıktı o yüzden korkuyorum
bebeklerrr berfin_26 reflü yan yatış yastığı var onda dönmesi mümkün değil ben kullanmıyorum 6 aylık olduk artık yer nerdesi sizin
bebeklerrr berfin_26 dolap ta @dolap40001722 hesaptan da alabilirsiniz 50 tl teklif verin. Hesap benim değil sizin için baktım. Bir ay sonra gerek kalmaz kullanmanıza inşallah.