fgaye Kızlar doktor bu mamayı verdi ama çocuk yerken neredeyse istifra edecek diliyle itiyor. Nasıl yol izlemeliyim Aptamil verip günde iki kez bunu mu vereyim?
iremaydmr fgaye çok pis kokuyor ne yaptıysam yemedi pekmez koydum içine o halde bile yemedi attık gitti
bebisela fgaye biz 1 haftadır kullanıyoruz. Kullanmaya çalışıyoruz dha doğrusu kilo alması az diye verdi doktor yarın kontrole goturcem icemiyo çünkü çok acı tadi
bebeklianneee fgaye ben öyle yapıyorum az da olsa içiyor kuru serin yerde olsun mama kapağı açık bırakın kokusu gitsin ama ben neocate kullanıyorum çok icmese de günde 200 ml içiyor
fgaye bebeklianneee ben direkt Aptamil döndüm bıraktım yani onu ihtiyacı olan birine vermek istiyorum pahalı bir mama diye
fgaye bebisela ben direkt Aptamil döndüm bıraktım yani onu ihtiyacı olan birine vermek istiyorum pahalı bir mama diye