zumrut80 tam zamanında başladım 5 ay 20 günlüktü bende sabırsızdım doktorum herşeyin zamanı var zaten ömür boyu yemek yiyecek dedi, herseyi zamanında tattırdım çok şükür herşeyden de yer 🙏🏻 bence acele etmemek gerekir 4 aylık çocuğun tam anlamıyla sindirimi bile hazır değil