O kadar üzgünüm ki bebeğim 3 gündür ateşi var dun pozitif olduğunu öğrendik ilaç yazdı doktor. Burnu tıkalı ememiyo istahı yok olsa bile kusuyor cok üzülüyorum bu haline.5 yasındaki kızımda sürekli seviyor yaklasma etme diyorum ama dinlemiyo insallah ona da bulasmaz 🥺 baska ne yapabilirm gecmesi için