Zynpazra
2gundur bebeğimde iştahsızlık var aynı durumu yaşayan varmı ? Mamayı almayı artık 2saatte bi emiyo ama az emiyo
Nazem
Benımkode 2 ay 2 gunluk ıtıyor agzıyla ıstemıyor sankı bogulcak gıbı oluyor yutmadıgı ıcın beslenme saatlerımiz kabus gibi gecıyor
Arzuuuuu150
Bende de vardı doktor kilosunda kayıp demiyorsa normal canım biz normal kilomuzu alıyor musuz o yüzden sorun yapmadım
Zynpazra
Ay kızlar içim rahatladı suan