Selamlar 10 ay 5 günlüğüz. Yatağımızın yanında park yatağı var ve koyduğum gibi uyanıyordu. Asla yatmadı 10 aydır bizimle uyuyor. 4 gün önce yataktan düştükten sonra bu böyle olmayacak dedim ve inat ettim. Uykusuna geçirip park yatağına koydum ısrarla uyumak istemedi, uyandı ağladı. Her defasında alıp sakinleştirdim uyutup tekrar yatağına koydum. İlk gün bu işlemi 6-7 defa yaptım. İkinci gün 3-4 defa 3. Gün 3 defa. Dün yine uykusunda koydum yatağına ve ilk kez uyanmadı. Biraz ısrarcı olmak gerekiyor sanırım. Benimde belim falan pert oldu, yatağa sığamaz olduk eşimle. Yataktan düşmeseydi yine problem etmeyecektim ama düşünce çok korktum ve ısrarla alıştırdım.