Benim de minnoşum 40 gün uyumadı geceleri. Üstteki arkadasın dedigi gibi gündüz ile geceyi ayırmasına yardımcı oldum. 9 dan sonra pijama giydirdim, ışığı kıstım, az konuşarak sadece emzirdim ve yerine yatırdım. Hafif bi de uyku muzigi actım cok şükür 40. Günden sonra gece uykusu düzene girdi darısı size olsun insallah da bol bol uyuyun.