Fato6265 ben oda sıcaklığına göre giydiriyorum. Salonumuz genelde 23-23.5 derece oluyor. İçine askılı zıbın üstüne uzun kollu t-shirt altına ince tayt ya da eşofman giydiriyorum. Ayaklarına çorap ve ince penye patik giydiriyorum. Patiği ayakları kaymasın diye giydiriyorum. Sıcaklık 23 derecenin altına düşerse üstüne yelek giydiriyorum.