Merhaba bi sorum olucaktı ananem alzheimer hastası Beynini pıgtı atdı ve yatalak şuan kalkamıyor yürüyemiyor bezleniyor yemek nile yiyemiyor kendi Annem bakıyor Annem Hasta bakım maaşı almak istiyor Annemin geliri yok dedemin vefatından sonra Dedmin emekli maaşından alıyor yarısını Yarısıda ananeme yatıyor Yani ananem hem kendi emekli hemde dedemden emekli maaşı alıyor Asgari ücretinden üstünde bu para 23bini buluyor Ama o para bile yetmiyor alısverişiydi ilaçları bezleri eksikleri ev dedemden kalma ev Kira yok sorum şu annem bakım maaşı alabilirmi ? Bilgisi olan varmı