Merhaba ikiz bebeklerime yoğurtla başladık, havuç denedik bide kizlerden biri severken diğeri hep dili ile itiyor ara mı vermeliyim başka besinle mi devam etmeliyim. Tepkisi besine mi yoksa kaşığa mı zamanında doğdular ama ek gıdaya hazır olmaya bilir mi 5 ay 20günlük sadece sevsin istiyorum zorlamıyorum tadına baktırıyorum gerekirse bırakıyorum. Ama bazen bir çay balığı bile yemiyor önerileriniz alabilir miyim 💜