Kızlar selam kızım 7 aylık işe başlamam gerekiyor malum ekonomi tek maaşla çok zor ,işe gitmek onu bırakmak zor çok zor geliyordu vicdanım sızlıyor sanki ben yokken doymayacak uyumayacak eksik hissedecekmiş gibi geliyor bu süreci benim gibi yaşayan canım anneler geçiyor mu bu vicdan sızısı😶🥹