Kızlar selam kızım 18 günlük doğduğundan beri poposunda morluk var hafif geçer dedi büyükler ama geçmedi doğumdan dolayı böyle olan var mı birincisi bu ikincisi kızım meme emiyordu ama bir kaç gündür memedeyken çıkıp meme için ağlayıp aranıyor acaba meme reddi mi yaşayacak emerkende çok ses çıkarıyor anlam veremiyorum normal mi diye bu ikincisi ha bide göbek bağı 7 gün düştü ama ara ara kanayıp kabul tutuyor bu normal mi nolur bilgili anneler yazsın pazartesi günü randevusu var ama içim içimi yediği için yazdım çok korkmaya başladım kimseye de söylemedim sormadım sorsam çok bildicilik yapıp yok senin yüzünden sen şöyle yaptın ondan oldu diyecekler o yüzden randevu aldık eşimle ama çok endişeliyim bu zamana kadar niye bekledin demeyin zor bir doğum geçirdim çok fazla yırtılma ve dikişim vardı daha yeni kendime geldim çocuğuma alıcı gözle daha yeni yeni bakıyorum 🥹