Benimkide abdest alırken kapıda ağlıyor bazen bazen ağlamıyor bekliyor ben namaz kılarken oda tam seccademin önüne oturuyor bana bakıp gülüyor namazım bitince başını dizlerime koyar uzanır ve kalkar,sürekli yanında kıldım aglasada kılın daha sonra alışır merak etmeyin hatta ona da sevdirmeye çalışabilirsiniz ben amiiin diyip onun suratına sürüyorum ellerimi