Elisaninannesiii 70 günlük bizimkide çok fena gazlıydı. Doktor sab simplex, lactocol, tribudat isimli ilaçları verdi, çok faydasını gördük ara ara sancıları oluyor tabiki ama genel anlamda epey rahatladık.
arzu53 Elisaninannesiii Biz probiyotik damla kullandık my flor pek işe yaramadı şuan sab simplex kullanıyoruz diğer kulandiklarimiza göre daha iyi canm
arzu53 Umena Her bebekte farklı oluyor ilk kızımda 3 aydan sonra hiç gaz sorunu yaşamadım şükür ama bu biraz fazla gazli😀