Gamze40gamze ptt avm den alışveriş yapmayın bence ben 2 kez denedim ilkinde kargoya verildi ve 15 20 gün kargoda kaldı sonra da ürün kayboldu denip yalvar yakar paramızı zor iade ettiler. Hadi ilki bir aksilik olmuştur diye bi süre sonra dolap siparişi verdim yine çok uzun bir süre kargoda kaldı sonra da ürün kırılmış iade oldu dediler. Sürekli müşteri hizmetlerini arayarak zar zor paramızı geri aldık. Bu konuda bir sürü şikayet var. İyi düşünün derim