Merhaba hanımlar bebeğim 22 günlük. Benim sorunum bebeğim çok fazla büyük tuvaletini yaptığı için pişik oldu. Bazen 20 dakikada bazen yarım saatte bir az da olsa tuvaletini yapıyor. Günde 15 ’e yakın altını değiştirmek zorunda kalıyorum. Ona rağmen pişikten kurtulamadık. Benle aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl çözüm buldunuz?