senx 4 yaş diye biliyordum ama şimdiki aklım olsa olmamalı . Kardeşi olsun bencillik yapmayalım dedik. Kıskançlık, gerileme oldu çocuğumu çok etkiledi . Küçük olsa da bakıma ihtiyacı var bakımını aksatamazsın onunla da ilgilenmeniz gerekiyor. İnsan yola çıkınca ne olacağını bilemiyorum ikizdiler Zor bir hamilelik geçirdim . Sezaryan doğum , sonrasında ikiz bebek bakımı küçük olsa o süreç te yıpratıcı olabilir.