sedanursivri düzelir hiç stres yapmayın, benim oğlumda bebekken vardı ama öyle böyle değil, topallıyordu yürürken. D vitamini damlası da kullanmıştım düzenli ama neden oldu anlayamadık. Türkiye’de götürmediğim doktor kalmamıştı o zaman. 7 yaşına kadar tamamen düzeldi hiç tedaviye gerek kalmadı