Kızlar mrb size bişey danişmak istedim hatta yaşayan varmı 9aylık bir bebeğim var onunla oyunlar oynuyoruz ilgileniyorum ama bazende ağlaşıyoruz mesala üstünü cikarırken yada istediği bişey olsun vermeyim direk ağlıyor anahtar kumanda gibi gibi emeklemeyede başladı ve ağlatmamak için elimden geleni yapıyorum ama babasını görüdügnde yada kendi annemi görügünde bana gelmek istemiyor gözü beni aramıyor onlara gitmek istiyor sizce bu sorun mudur