erdemsmom Kızlar bebeğim bebelac gold 1 numara içiyordu. 2 numara geçtik. Denk mi geldi bilmiyorum ama feci şekilde ishal oldu. Başına gelen var mı . Bu kadar fark eder mi lütfen yardımcı olun
limonata_ erdemsmom biz ilk defs mama içtik dün holle 1 numara keçi sütü bugun 1 defa bayaa sulu kaka yaptı.. sanırum normal. Sizin süreklimi ishal?