Merhabalar bebeğim 15 aylık günde 1 saat kitap okuma 1 saat oyun saatimiz var geri kalan sürelerde ev işi vs uğraşıyorum ama oğlum sürekli benle oynamak istiyor kendisi asla tek oturmuyor yeterli mi gelmiyor süre dediğini yapıp onla mı olmalıyım bırakıp kendisi mi oynamayı öğrenmeli ne yapmam iyi olur bilmiyorum siz ne kadar vakit geçiriyorsunuz ?