serendipity16 Merhaba başlıkta dediğim gibi bebeğim 7 aylık olacak. Kucağımda sallanarak uyuyor malum büyüyorlar ağırlaştı belim faln çok ağrıyor bazen çok uzun zaman sonra uyuyor çünkü ayakta da pek uyumuyor. Arkadaşımda hamak önerdi bebeğim 9 aylık olacak hala hamak kullanıyormuş uyutup beşiğine alıyormuş. Bende öyle yapmayı düşündüm ama bu sefer hamağa alışır durmadan onda yatmak ister diye çekindim. Ama genelde hemen uyuyorlarmış hamakta eşimde uyutur böylece diyorum. Sadece büyüklerde dönme tehlikesi falan oluyormuş ama devamlı yatmayacağı için sorun olmaz diye düşündüm. Bu şekilde bebeği büyük olup kullanan var mı değer mi acaba ?
cokbilmismom serendipity16 bebeğim 7,5 aylık 2 aylıktan beri onda uyutuyorum ama artık bıraktırma aşamasındayım çünkü tehlikeli donme ve oturmak için kalkmaya yelteniyor artık o yüzden riske gerek yok. Tavsiyem hiç bulaşmayın bıraktırması zor. Onun yerine yanında yatarak uyutmaya çabalayın ben şuan öyle yapiyorum
Neva19 serendipity16 ben bebeğimi doğduğu andan itibaren 13 aylık olana kadar hamakta uyuttum ayakta sallama kucakta uyutma olmadı bizde baktım artık hamakta rahat yatamıyor yanına uzanıp uyumaya başladık artık böyle uyuyor ama hamak beşikle çok rahat ettim orda uyudu yatağına aldım ve kolik bebekler için bile öneriliyor hamak
arasssmommm serendipity16 6 aylık olucak aldım yeni mis gibi uyuyor yükü mü aldı gündüz uykularını uyuyor gece uykusunda derine dalınca yatağına alıyorum çok kolaylık oldu eltimin 2 yaşında hala kullanıyor onun ki tavanda asmalı
sedakaya53 serendipity16 merhaba oğlum 4 aylıkken hamak aldım buyuk kolaylık . Suan 11 aylık üzere artık o ilk aldıgım hamaga sıgmıyor hamak degıstırdık paşa hamaktan bir hamak aldım kemerli kılıtlı bsey . Uyutuyorum sonrasında yatagına alıyorum . Kolda elde sallamanın agrısını ben bilirim al kurtul😅
CafeChocolat Bir dönem bende kullandım çok kurtarıcı oluyor bence sadece gözetim altında olsun çünkü dönüyorlar
serendipity16 CafeChocolat zaten uyuduğu zaman hemen kameradan izliyorum. Siz büyükken kullanmış mıydınız
serendipity16 cokbilmismom ya evet alışması da sıkıntılı. Aslında özellikle gece uykusunda yanına yatıp uyuturdum ama ne olduysa 6. Ayında öyle uyumak istemiyor ağlıyor dönüyor hemen
CafeChocolat serendipity16 ben dönem dönem kullandım mesela 4. Ay atağında, diş döneminde vs lazım oldukça yani normal uyutamadığım zamanlarda kurtarıcı oluyordu
bestber Ay biz battaniyede sallanarak uyuyoduk benim için tam bi kurtarıcı oldu suan 5 aylıgız mis gibi uyuyo geceleride onda uyutup besigine alıyorum uyanmıyo ama ben normal hamak besik yerine svava markasında battaniye gibi duran hamak besik aldım dönme riski vs yok gündüzleri mesela icinde uyutup bırakıyom
serendipity16 bestber sizin bebeğiniz normalde dönüyor mu peki uyurken? Hımm o markaya özel mi o korunaklı yani
bestber serendipity16 ben içine 2 tane battaniye koydum destek yaptım görseldeki tahtasınıda kullanmıyorum nolur nolmaz diye
serendipity16 Neva19 evet kullanan herkes çok memnun zaten ben geç kaldım sanırım almakta şimdi de alışır devamlı onda yatmak ister diye çekiniyorum
serendipity16 arasssmommm sizinki de mi tavandan asmalı ? Devamlı onda mı yatırıyorsunuz yoksa beşiğine alıyor musunuz
serendipity16 sedakaya53 devamlı onda yatırmadınız dimi ? Ya bende almak istiyorum da döner düşer diye de korkuyorum ama amacım sadece onda uyutmak yatırmak değil
annediyebiri serendipity16 bir yaşına kadar kullandı bebeğim ama yüz üstü dönüyordu ve çok zor bıraktık tavsiye etmem
Rez serendipity16 oğlum 10 aylık olacak, annemde var hamak beşik oraya gittiğimde kullanırım durmazsa, aşırı hareketli ama , çok uykusu gelecek de sallanacak yani; ve hep başındayım dönüyor çünkü: tam daldığında da yere bırakıyorum
annediyebiri serendipity16 evet hamak başında yattım bir sene kolikti bebeğim ıhhh deyince sallıyordum
sedakaya53 serendipity16 hayır hemen hemen hep onda uyudu donuyoda ama düşmedi hiç zaten derin iç kısmı düşmeyi önlemek için içinde kemerde var gece uyurken kendı yatagına alıyorum .
arzu343437 Bence büyümüş bu ayda gerek yok çünkü bi dahaki ay tam tur rahatça donecek kendini tutunup kaldıracak . Çok tehlikeli.bir de aklı ermiş olacağı için zor biraktirirsin
serendipity16 arzu343437 işte bende alışmasından korkuyorum hani diyorum onda uyuturum geri yatağına koyarım ama alışırsa belki yatağına koyunca uyanacak bilmiyorum. Diğer türlü de uyutmak bana çok çile oluyor ne yapıcam bilmiyorum