aybukesimsek Kızlar 5 aylık bebeğim var bu zamana kadar hep burnu tıkanıyordu serum fizyolojik ile temizliyorum fakat bugün sabahtan beri burnu akıyor hapşırıyor sizce bunu kesmek için ne yapmam gerekiyor
birbebeginannesi aybukesimsek burun akintisini kesmek mantıklı bı durum değil yani bırakın aksın burnu almasa genzi akicak içe akicak niye kesmek istiyorsunuz ki
aybukesimsek birbebeginannesi aksın zaten ama daha fazla hasta olur diye korkuyorum dolu olduğunda serumla temizliyoruz aktığı zaman ne yapacağız bunun hakkında bilgi almak için yazmıştım
birbebeginannesi aybukesimsek yani hasta olduğu için burnu akar zaten hasta olmasa biçim burnu aksın alerjisi falan yoksa yani aktgi zamanda aynı sekilde serumla temizleyebilirsiniz ve çok küçük zaten ilaç vs kulanamazsiniz belki soğuk buhar verebilirsiniz serum fizyolojigi dolapta bekletin bunu ara ara solutabilirsiniz