birbebeginannesi Kızlar acil soru oğlum öksürüyor çörek otu yağı verdim 4 yaşında iyide geldigimi düşünuyorum rahatlattı oksurugunu bir çay kaşığı verdim günde kaç kereye kadar verebilirim bilen varmı acaba hemen cevaplarsanız sevinirim 😘
guldenurcinar birbebeginannesi ben yağını değil ama çayını veriyorum kahvaltıda falan iyi oluyor. 1 su bardağı sıcak suya 1 tatlı kaşık çörekotunu 10 dakika demleyip süzüyorum ılıyınca içiriyorum. 1 gün içinde de tüketiyor hepsini içemiyor zaten yarısını içiyor kalanını biz içiyoruz hepimize yarıyor.
birbebeginannesi Merve-34 dimi bende öyle düşündüm iki kere verdim zaten gece yatarken de çok isuruyor onun içinde balın içine karıştırıp vermek iyi yazmislarda acaba versem mi dedim sonrada ağır gelir mi ki diye düşündüm
tugcesrts birbebeginannesi bal 1 yaşına kadar verilmemeli öksürük için ayağına wiks sürün isterseniz iyi geliyor öksürüğe
birbebeginannesi guldenurcinar ben yağını duymuştum öksürüğe iyi geliyor diye ondan verdim iyide geldi bugün iki kere çay kasigiyla verdim acaba yatarken birdaha versem mi dedim sabaha kadar belki etki eder diye düşündüm ama ağır gelir mi diyede düşündüm
guldenurcinar birbebeginannesi benim kızımda 3 yaşında. 2 yaşını geçince öksürük olmuştu internetten araştırdım çayını 1 yaşından sonra içebilir yazıyordu. O zaman yaptığım çaydan 2-3 çay kaşığı vermiştim iyi geldi o Zamandan beri içer.